onsdag 21 januari 2015

Michael Kors / Väskoholic

Jag har alltid tyckt om väskor. Ända sedan jag var i den åldern då man ville vara lite äldre än man var, men ändå tyckte om att leka, så kunde jag ha med mig "marthaslungan", väskan, med i rutschkanan. Det var min första väska jag minns av. Liten, nätt och turkosfärg. Min favoritfärg.

Sen har jag hunnit ha hundratals väskor och kaaaanske varit lite av en väskoholic. När jag flyttade för sista gången när jag ännu bodde i stan hade jag två stora flyttlådor fullpackade med väskor. Sen så förstod jag att jag har ingen nytta av så många väskor, och skänkte bort och sålde flera. Har de senaste åren kunnat hålla mig med en också samma.

Men idag så blev jag med denna väska. Den är så fin och jag är glad.

Om någon inte vet känner igen namnet Michael Kors är, så är det han som man kan ha sett i juryn i Project Runway på tv.

michaelkorscarloine1 michaelkorscarloine2- michaelkorscarloine3 michaelkorscarloine4 michaelkorscarloine5 michaelkorscarloine6-2

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar