torsdag 22 januari 2015

Frågestund

Jag vet ju hur många ni är som kikar in här per dag. Det är ingen skillnad om jag har bloggat eller inte under dagen, ni är mig trogna. Och det är jag otroligt tacksam över. All kärlek till er! Och hej på er!
Men det vore ju roligt om vi kunde ha en liten diskussion eller liknande. Så det inte bara är jag som babblar.

Så min tanke är att om NI, fina människor, funderar på något, så kunde vi ju ta och ha en frågestund. Ni frågar, jag svarar. Roligaste vore ju att kanske göra en video(blogg) om jag får tillräckligt många frågor.
Ni får fråga om allt från himmel och jord. Om mig själv eller bara livet i överlag. Det jag inte kan (OBS! Jag kan det mesta) så googlar jag istället bara åt er. Vad tycker ni om det? :)
Man får vara anonym om man känner för det. Jag är inte blyg och bits sällan.

Och har ni inga frågor, så ta och släng ett "hej" hit så inte ni lämnar mig med ett "Frågestund"-inlägg utan kommentarer... Höhö.

FRAGESTUNDCARLOINE

23 kommentarer :

  1. hördudu, jag har läst att du har (/har haft?) hypotyreos och jag har det själv och kämpar med att bli frisk. Jag vet att det är superindividuellt hur man mår bäst, men liksom, hur mår du bäst? Äter du bara Thyroxin eller något annat? Det skulle vara hemskt intressant att veta!

    jag förstår om du inte vill svara på frågan om den känns för personlig, då vill jag bara säga "hej" ;)

    SvaraRadera
  2. Då skall jag ställa en fråga: Vilka språk pratar du mer eller mindre? Finns det ytterligare något språk som du skulle vilja lära som du inte kan idag? Och varför i så fall?

    SvaraRadera
  3. Vet inte alls egentligen hur många besökare du har, men vad tror du att du har "gjort" för att lyckats få många läsare? (Har känslan av att du har många läsare iaf :D)

    SvaraRadera
  4. Jag följer din blogg bara sporadiskt. :) Men här kommer ändå några frågor:
    -Hur många barn skulle du VILJA ha? (din bättre hälft har ingen åsikt i frågan och låt oss föreställa oss att ekonomin eller något annat inte skulle lida av det)
    -Vad ska en bra blogg ha enligt dig?
    -Vilken är den ovanligaste bloggen du läser? (Inte nödvändigtvis ovanlig som att personen bloggar om döda katter, utan helt enkelt ovanlig, som någon som bloggar bara om serietidningar)

    SvaraRadera
  5. HEJ VÄNNEN! kul med frågestund. Nu vejt ja ju en hel del rej men min fråga till dig lyder: om du inte sku bo i Finland var sku du vila bo isf och varför? :)

    SvaraRadera
  6. Hejsan och tack för frågan! Har haft diagnos hypotyreos sen jag var 11-12 år och är inte alls blyg eller tycker att den är för personlig fråga. Den svarar jag på i både videoblogg och ett eget blogginlägg, eftersom det är en vanlig sjukdom som allt för får vågar prata om. :) Ha det så gott!

    SvaraRadera
  7. Tack för frågan! Den svarar jag på i ett videoblogg! :)

    SvaraRadera
  8. Hej! Gillar din blogg och dina bilder! Här kommer mina frågor:
    Vilka tre saker vill du uppnå eller göra före du dör? Vad är meningen med livet enligt dig? :D

    SvaraRadera
  9. Tack så mycket för frågan. Jag svarar på den i en videoblogg :)

    SvaraRadera
  10. Oj så många fina frågor, det uppskattas! Jag svarar på dem i en videoblogg. :)

    SvaraRadera
  11. Hej vännen och jättefin fråga! :) Den får du svar på i en videoblogg. :)

    SvaraRadera
  12. Tack så mycket för frågan, den svarar jag på i en videoblogg! :)

    SvaraRadera
  13. Kan du finska? prata isf i en videoblogg! :)

    SvaraRadera
  14. Oj, haha! Den finska jag kan ska jag försöka prata i en videoblogg.. ;)

    SvaraRadera
  15. […] om sköldkörteln i min frågestund, och den kommer jag nog att både tala och skriva mer om. TACK TILL ER ALLA FÖR ALLA FRÅGOR (ni får fortsätta fråga). Det blev ju en riktig succé att ha frågestund och jag har fått […]

    SvaraRadera
  16. "Hej"

    Näerå. Ljus är energi som inte förstörs. Vart tar det vägen? Om ett spett utsätts för ett hammarslag. Böjs det och varför? Ett plan susar fram i 330m /sek. Om man skjuter med nåt bakåt som har samma fart. Vad händer när kulan lämnar planet? Är du orolig om grannen i öst och om ert kraftverksbygg? Det kan vara i din närhet. Gillar dig ändå och bloggen är mysig och läsvärd. Ha en fin helg :-)

    SvaraRadera
  17. Tips på hur man botar en skräck.. Tex tandläkarskräck? :)

    SvaraRadera
  18. Haha jäklar vad mycket frågor. Och svåra. OM jag svarar på dem så blir det roliga svar.
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  19. Det kan jag svara på både i en videoblogg och ett "vanligt" blogginlägg". :) Tack för frågan!

    SvaraRadera
  20. […] ska också fånga dagsljuset nån av dagarna och filma en videoblogg, där jag svarar på frågor till frågestunden. Ni hinner alltså ännu fråga om det är nåt ni undrar på. Sen blir det mera jobb, på boendet […]

    SvaraRadera
  21. […] jag inte hade tänkt blogga om), så ska jag sätta mig ner och svara på alla era fina frågor i FRÅGESTUNDEN. ← klicka där så kommer du enkelt till frågestundsinlägget. Förstår inte riktigt vad jag […]

    SvaraRadera
  22. Hur sköter du om ditt hår? Det är så fiiint :D

    SvaraRadera
  23. Jag följer din blogg så gott som dagligen - dina bilder är så otroligt vackra!
    Men här kommer min fråga: Du är glutenalergiker, hur strikt är du med din diet?
    Låste i något inlägg (för länge sedan) att du ätit vårrullar - finns det såna GF att få tag i Vasa?

    SvaraRadera