fredag 30 januari 2015

Bloggkväll @ Amalia Flowers & Interior

Åh vilken härlig känsla det är att kunna blogga igen! För två dagar sen satt jag nog framför datorn, redigerade videobloggen där jag svarade på alla era härliga frågor.. och så fick datorn spunk! Jag spunkade tillbaka och formaterade om datorn. Se det betyder att jag tänker kanske filma om lite till inför videobloggen, och det innebär också att NI HAR TID ÄNNU ATT FRÅGA MIG till frågestunden! :)

Igår var det full rulle mest hela dagen, men ändå en dag som gav mer energi än den tog. Och lämnade en härlig känsla i kroppen. Precis som det ska vara.

Jag var inbjuden och fick vara med om en härlig bloggkväll vid Amalia Flowers & Interior i Vasa. Vi skålade i skumpa och saft, det bjöds på smått och gott och vi fick tips om vårens hetaste trender. Personlig rådgivning när det kommer till blommor, och jag föll för växten Aloe Vera. Vi var ett härligt gäng bloggare som minglade runt och alla var så fina och trevliga! Och så fick vi goodiebags. Wihoo!
En härlig och minnesvärd kväll, och jag fotograferade MYCKET. (Bilder på vad som fanns i min goodiebag och Aloe Vera kommer i ett senare inlägg.)

IMG_6177

Breathe it all in, LOVE it all out.

IMG_6189

Helt vanlig syn när man är runt bloggare; kameran som är framme. För första gången på länge så är jag inte den enda som "bara ska ta en bloggbild först". :D

IMG_6194

Vackert väggdekor bland mina favoritblommor.

"Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away."

IMG_6196 IMG_6200 IMG_6206

Vännen Pamela kikade runt i den mysiga butiken. Henne fick jag också kvalitetstid med före och efter bloggkvällen. Det var kul! :)

IMG_6218

Skumpa och marshmallows.

IMG_6222

Fina och glada bloggare.

IMG_6228

Här hade vi skålat allihopa och startat bloggkvällen.

IMG_6234

En tavla i min stil.
"If you need a friend, buy a cat"

IMG_6237

Pratstund med ägaren av affären. Hon var otroligt härlig och glad och fick oss alla att ha en trevlig kväll.

IMG_6242

Alla fick vi med oss hem något fint.

IMG_6243

Pamela köpte t.ex en fin burk att spara pengar i.

IMG_6244

Och jag hade mina Aloe Vera växter bakom disken så jag poserade med Pamelas spargris.

IMG_6250

Och fick skratta så mycket under kvällen. HÄRLIGT!

Tack igen för en härlig kväll.
När kvällen var slut så for jag efter kebab som jag och kärleken sen skulle njuta av. Mys på soffan innan det blev dags för natten, och en riktigt fin avslutning på en fin dag.

IMG_6253

7 kommentarer :

  1. HÄÄRLIGA BILDER!!!! :) hoppas vi snart slipper igen

    SvaraRadera
  2. Åh, hur får man komma på dessa evenemang? Blir bara några inbjudna eller är det öppet för alla bloggare? :)

    SvaraRadera
  3. Blev inbjuden och tipsad genom gruppen "Finlandssvenska bloggare i Vasanejden". Just det här eventet så var det bara ett visst antal personer som slapp med. Jag tyckte det var riktigt roligt och hoppas att jag slipper snart igen! :)

    SvaraRadera
  4. TACK! :) Jaa, he va så rolit så ja hoppas no vi slipper iväg på na liknand igen. Å rolit me kvalitetstid me dig, vännen <3

    SvaraRadera
  5. […] kväll var jag ju, med ett härligt gäng bloggare, på VIP-kväll till Amalia Flowers & Interior i Vasa. Som jag skrev i förra blogginlägget så var det ju en riktigt rolig kväll. Nu ska jag […]

    SvaraRadera
  6. […] Kika in hos de andra bloggarna för att ta del av deras bilder och tankar kring kvällen: Caroline , Linda , Sara , Pamela , Malin , Nina , […]

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder. Vi fick en riktigt trevlig kväll och självklart skall vi göra om det någon gång. :)

    SvaraRadera