tisdag 2 december 2014

Yoga hela natten

tgjuksz444§1fnu <udgbv vvvvv

De första orden låter jag herr Fantomen stå för. Han har sina ryck så han promt ska om morgonen i famnen och trycka på datorns alla tangenter. Och jag kommer att tillåta honom att göra det, ändå tills en tangent fastnar i hans tass.
Som bäst så halvsover jag. Har sovit så gott inatt så det lustade inte att stiga upp när väckarklockan börja pipa i morse. Säkert blir det en bra dag, och säkert piggnar jag till. Men nu är jag trött. Säkert för att jag drömt om att jag gjort yoga hela natten. Haha.

Är i skrivande stund på min första kaffekopp, och hoppas den gör underverk. Det är andra December och jag har en arbetsdag framför mig. Det blir kul. Efter det så tänker jag påbörja på sidan om och arbeta ihop en ny bloggdesign. Intala mig att "det behöver inte gå på en dag" (jag vill ju att allt ska ske nu och helst med detsamm) och säkert vara lite frustrerad. Men jag har ett nytt program som är skapat för att skapa webbsidor / bloggar till, och det kan ju bli kul att lära sig det programmet också.

Och detta är i stort sett allt jag funderar på och har på hjärtat den här tidpunkten på morgonen. Hoppas att ni får en riktigt fin dag, och så hörs vi senare.

KÄRLEK.

Såde, nu är min första kaffekopp färdig. Gör som "Thor" å tar en till..

coffee animated GIF

 

 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar