tisdag 2 december 2014

Till små babyfötter / Babyskor

Som jag skrev i morse så var jag lite trött. Och trodde det var kaffet som skulle få mig att piggna till, men så fel jag hade. När jag kom till arbetet sju i morse så fick jag se på bordet ett paket som det stod "C. Eriksson" på. Gissa om min hjärna började gå på högvarv när jag fick se innehållet: Ett par supersöta babyskor i storlek: "passar bara nyfödda och supergulliga bebisar."

IMG_3384

Och 1000 tankar och funderingar på en och samma gång. 1. Är det här en vink att jag måste börja springa mer? (det är ju ändå två veckor sen sist..) 2. Har jag gått upp så mycket i vikt? 3. Vet de något jag inte vet? 4. Men herregud så söt skorna är!!! 5. Men skorna är ju till en bebis! 6. Men söt e di!!

Tur att jag inte behövde stå allt för länge ensam och förvirrad, tills en arbetskompis kom till arbetet och sa att jag vunnit på lotteri. Hade nästan glömt bort att jag för länge sedan betalat gladeligen en lott och tänkte att pengarna mest bara skulle vara till välgörenhet. He va na! Ibland har man tur.

3 kommentarer :

  1. Ödet som försöker säga dig nånting kanske? ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det vette gudarna.. :O :D

    SvaraRadera
  3. Men åh vad söta!! Bara att spara tills det är dags ;)

    SvaraRadera