fredag 19 december 2014

Ny design. Igen.

Goddag gott folk. De som hann se bloggdesignen jag hade igår kväll så ser nu kanske också att det är en ny. Igen. Som den våg jag är i stjärntecknet så har jag nog svårt att bestämma mig och göra val. Med denna design så kanske allt syns lättare / är mer tillgängligt. Och uppe i högra hörnet så hittar ni ikoner som för er vidare till konton som facebook, youtube, instagram och twitter. För jag finns ju på flera ställen än bara bloggen.

Fortfarande mycket att fixa, ny header är på kommande och annat smått och gott. Men jag måste pausa lite. Har ändå gått relativt snabbt att koda och ändra om idag. Övning ger färdighet.

Annars så kommer jag nu i 12 dagar framöver, tacka för året med en årsresumé! En månad per dag och senare idag kommer jag att blogga om Januari. Det här har varit ett händelserikt och kärleksfullt år, och det förtjänar att få uppmärksamhet.

Hörs senare! Kärlek.

IMG_2613-1

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar