torsdag 11 december 2014

Känns som krapula

Godmorgon! Idag känns det som om jag har en ordentlig krapula*. Fick en liten huvudvärk igår kväll som bara blev mer och mer. Till sist så kunde jag knappt röra mig utan att det skulle "smälla till" i huvudet, så då var det bara dags att gå och sova. Tror det är migrän som kikar fram nu som då. Har varit dock lugnt med den medan jag åt zink och magnesium** varje dag. Måste köpa mera.
Idag känns det nu lite bättre, så länge jag sitter still. Hoppas verkligen att det går om hastigt idag så jag få arbeta ifred och bara ha det bra. Och ikväll är det tänkt att det ska vara julfest med arbetet + andra arbetsgrupper, och då vill ju jag också vara med.** *

Annars så var jag och fotograferade igår kväll. Ett härligt syskonpar. En 4-månadersbebis och hans storebror. Blev många fina bilder, med dem båda på samma bild och enskilda babybilder. Så mysigt med baby. De har så små fötter och händer, och stora vackra ögon! :D En riktigt rolig fotografering och nu har jag nog mycket bilder att gå igenom och arbeta med.

Men nu har jag varken tid för krapula eller redigera bilder, för nu ska jag röra på mig mot arbetet. Jag önskar er en riktigt fin dag och så hörs vi lite senare!

* baksmälla för er svenska läsare och hangover för er som finns lite utspridda i världen.
** zink och magnesium är det bästa!
*** men det blir en lugn julfest eftersom det är torsdag och jag har jobb igen i morgon bitti.

IMG_3104

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar