söndag 21 december 2014

Fjärde advent

Det är den fjärde advent och jag är på min andra måriskaffi-kopp. Försöker att ha en riktig mysmorgon med tända ljus och tar ingen stress. Vi tänder ju ljus vid advent för att räkna ner till jul, men jag har ingen "riktig" ljusstake, med fyra ljus, så de här små ljusen fick duga.
Egentligen så stämmer de kanske bäst, eftersom det är tre dagar kvar till jul. IIIIIIIIIIIIIIIIH!!! Jag har bara kikat i julklappspåsen en gång. Och sambon la märke till det med detsamma, haha!

Nu ska jag fortsätta denna fjärde advent med att bara ta det lugnt. Söndagar är så speciella dagar att det infaller ett extra lugn på dem. Eller så är det inte dagarna som gör det, utan jag som bara är extra lugn då.. ;)

Prick klockan 14:00 så publiceras del 3 av min årsresumé, och denna månad (mars) blir en riktigt rolig en! Kika in då, om inte tidigare! :)

IMG_4537

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar