fredag 12 december 2014

Ett stort tack till er. Kärlek.

Hej och godmorgon, gott folk! I vanliga fall brukar det bli ännu mer tyst efter en sväng till statistiken. Endera får jag scenskräck eller något, men egentligen ska det ju inte finnas orsak till det. Inte känner jag heller press på att hela tiden prestera på topp, som tydligen är en vanligt fenomen i bloggvärlden. SLUTA UPP MED SÅNA FASONER (GOTT FOLK*). Jag bloggar ju egentligen för min egen skull. Då jag tycker det är kul och då jag vill visa upp något, minnas eller att andra som är intresserade ska få vara "up to date" vad som pågår i mitt liv.

Eftersom det nu har varit ganska tyst här på bloggen så trodde jag nu att det skulle vara  lika tyst bland statistiken, men icke sa nicke, och det gav mig bara inspiration. Till att säga hej!

Hej underbara gott folk! Tack för att ni är kvar även om jag har en tyst period. Jag har mycket i privata livet med arbete, migrän**, fotograferas, vila och mycket mera. Men just det här med vilan är vad jag vill ta vara på. Jag vet hur snabbt man kan köra slut på sig, och det går ju bra när man är i farten, men när man slappnar av som det känns. Därför är jag mycket noga att ha en fin balans hela tiden, så det inte ska behöva gå så långt att jag blir för trött. Och då får man prioritera. Jag har prioriterat att inte skriva allt jag gör. Det blir väl nog en ändring på det också snart.

MEN JAG TYCKER OM ER. OCH ÄR GLAD ATT NI ÄR HÄR.
Jag bloggar senare! Kanske om julstädningen, helgens planer eller (om jag får lov) att visa någon av de fina bilderna jag har fotograferat vid syskonfotograferingen. Man vet aldrig vad jag kan ta och blogga om, för jag bloggar först och främst för min egen skull. Men ett stort tack till er, och ni är fina som kommenterar, även de dagar jag inte bloggar mer än ett "hej"-inlägg. Jag svarar nog tillbaka på alla kommentarer och mejl.

Ha en fin dag, och ta hand om er. Hoppas på lite fredagsfeelis!

* Gott folk, så inte jag ska låta så arg. Som när jag är skribent under möten på arbeten och kan slänga in en smajlis, för att folk inte sak tro man är arg. Är det ett annat fenomen?
** Fick så lov att skippa julfesten igår på grund av migrän.. buhu.
*** har på en vecka fotograferat olika syskonpar. Det är så roligt! Vackra babybilder, syskonfoton som utstrålar glädje och kärlek. Och så efterbehandlingen som tar sin tid också.

Och här är en konstnärlig bild av mig. Varsågod! Colors.

IMG_3463

8 kommentarer :

  1. bilden är jättejättefin!

    tror det är en bra inställning att blogga för sin egen skull, men det är så himla svårt att övertyga sig själv om att det faktiskt är det man gör, när man tappar följare via bloglovin' och sådant där. Jag hejar på dig!

    SvaraRadera
  2. Såsom ditt liv sett ut nu i några veckor så är det en bragd att du står på bena. Det har varit lite mycket av det onda tycker jag. Då är det förståeligt att inläggen minskar. Du är en intressant och underhållande. Du är duktig på att svara. Bara det kan vara livsavgörande för någon. Önskar dig en lugn och fin advent och Jul.

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för kommentaren! Själv så har jag inte koll på bloglovin eller hur man använder det, och brukar inte titta på min statistik. Men det är trevligt att veta att ni finns, och ännu roligare när ni skriver kommentarer. Då blir jag glad. :) Ha en underbar dag och helg.

    SvaraRadera
  4. Själv ser jag inte de senaste veckorna av ondo, men som något man får ta lärdom av. NU har jag fått ta en ledig helg halleluja och ser fram emot att få sova. Hoppas att du får en fin helg och en riktigt god jul. :)

    SvaraRadera
  5. Jag läser allt och kommenterar någon gång emellanåt. Fina foton och en text som ger något, även för en "gammal man". ;-) Jag är också ett stor fan av Fantomen.

    SvaraRadera
  6. Tack för den fina kommentaren! Kul också för herr Fantomen att han är uppskattad så pass mycket! :)

    SvaraRadera
  7. Tack så mycket! :)

    SvaraRadera