måndag 29 december 2014

En ny vecka med en massa nytt

Godmorgon. Det är tidig morgon och min första arbetsdag nu på en vecka. Fick en ofrivillig längre ledighet pga hälsan. Än är det inte nån stor förändring på den fronten, men jag kan ju inte smitta mera. Och så har jag CRP under 8.

Så nu är det bara att välkomna en ny vecka med massor av nytt i sig. Nya möjligheter, ny klänning (guld och glittrig), ny bikini (ska för första gången i mitt liv få testa att bada badtunna den här veckan) och ett nytt år.
Det här ska ju inte bli till en årsresumé, för den publiceras lite senare under förmiddagen, men det är ett faktum att den här veckan blir en stor förändring för många. För oss allihopa, på ett eller annat sätt. Och jag tar som vanligt emot universums alla gåvor.

Och just idag så ger mig universum -10 grader kallt. Men redan på onsdag så lovar de +5 grader. Så om det stämmer var inte kylan långvarig.
Nåja.. nu när jag börjar blogga om vädret är det dags för mig att surfa vidare.. Må så bra och ha en fin dag, gott folk! :)

Lägger upp bilden av norrskenet 26.12.2014 igen. Den kom med på Iltalehtis förstasida och de jämför den med en turistmagnet till Finland. Naturfotografen i mig tackar och bockar. :) Hihi!

IMG_5120-3

2 kommentarer :

  1. Ojdå. Grattis. Ja det blev vackra bilder på norrskenet :-)

    SvaraRadera