lördag 27 december 2014

Carros årsresumé 2014 / September

Tadaa. Nu är vi framme vid månaden som jag tycker är en av de roligaste. Mest bara för att den innehåller min födelsedag. Det här blev också en månad med mycket förändring. Första var att jag fick lite scenskräck på bloggen. Sen jag skaffade egen domän så hade jag inte haft statistik till bloggen, och trodde att jag egentligen bara bloggade för mig själv och familjen. Men siffran var så fin att jag visste för en sekund int alls vad jag skulle skriva.

september-1

Bytte blogheader, mediterade vid hamnen, och fotograferade så mycket jag hann och hade lust med. September förde med sig magisk dimma. Me like!

september-2

Jag fick se norrskenet också! Åh så härligt och som jag njöt under universums vackraste himmel. Skrev också ett blogginlägg om hur du fångar norrskenet på bild. 

september-3

Sen fick jag flow. Jag fick examen, fyra månader tidigare än tänkt. Och så fick jag fast anställning. Blev sjuk och trött av det också på samma gång, skrev om det i ett inlägg och så var det som glömt. Även om det händer mycket (även roliga händelser!) så borde man nog lära sig att pausa. Stanna och känna efter, och ta hand om sig själv.

september-4

Firade mig själv, min examen, fasta anställning och födelsedag med att köpa en ny kamera till mig. En Canon 700D och jag är supernöjd! Firade också min födelsedag och hade liten fest här hemma.

Och sista dagen av September fick jag träffa en människa som påminde mig om sånt jag kanske lite glömt bort. Eller "inte hunnit" tänka på. Att jag är hel, perfekt, stark, kraftfull, kärleksfull, harmonisk och lycklig.

 

1 kommentar :

  1. Väldigt fina månadssammanfattningar och fantastiska foton! Norrsken, jag hoppas verkligen få se det någon gång med eller utan kamera. Så länge njuter jag av det på bild.

    SvaraRadera