onsdag 31 december 2014

Carros årsresumé 2014 / Några många sista ord, tack för detta år

Det här är det sista inlägget av min "Carros årsresumé 2014" och jag vill bara tacka för detta år. Ett år som har givit mer än tagit. Där jag framförallt har lärt mig mer om mig själv och andra och verkligen njutit av så mycket som möjligt.

Det är med spänning och ett lugn som jag välkomnar i morgon. För i morgon är det ett helt nytt år. Ett nytt år. Oh my god. Jag har ingen aning om vad som är på gång nästa år. Men jag välkomnar det. Jag ser fram emot att upptäcka världen, livet och njuta av det tillsammans med de jag älskar.

Nyårslöften då? Oujee. Det skall jag göra. Jag tänker ju inte förbjuda mig för en hel massa, utan istället tillåta mig.
1. Tillåta mig att ta det lugnt, ha roligt, släppa loss och acceptera mig själv och andra. Precis som vi är.
2. Jag tänker börja filma mer, för det tycker jag är kul. Självklart fotografera. Och mycket.
3. Slappna av och släpp taget om mer. Inte ta på mig mer än jag vill och orkar. Och göra det med gott samvete. Let go, let god.
4. När det kommer till bloggen så tänker jag se mindre till statistiken och skriva mer från hjärtat. För jag tycks ju få scenskräck av att se av hur många och härliga människor ni är. (Ni får dock fortsätta kommentera, skriva hej och bara sprida med er av era funderingar och kärlek. Jag är tacksam till er.)
5. Och något som jag har sagt, men inte själv tar på så stort allvar, är att klä mig mindre i myskläder. Att jag skulle kunna vara "normalt klädd" när jag är hemma, och lämna myskläderna bara till helgen. Höhö.
6. Ta hand om mig själv. Hit hör ju också punkt 3, bara att hit lägger jag också till lyx som fotbad, akupunktur, massage.

Det blev en ganska lång lista. Men bra lista, för jag fick med mycket av det jag vill och behöver. Har ni några nyårslöften? Eller förväntningar inför i morgon, det nya året?
Jag är nu så redo man bara kan bli för det nya året och välkomnar det av hela mitt hjärta. Låt detta bli ett bra år.

Och TACK TILL ER, GOTT FOLK som har följt med mig under detta år 2014. Ni är underbara och jag tycker om er.

carloine2014

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar