onsdag 31 december 2014

Årets sista dag börjar nu

Årets sista dag börjar för mig NU. Och det blir en av årets längsta dagar också, om man ser till det här med att vara vaken. Jag har just stigit upp och börjar så småningom om bli redo för arbete. Tänk, tar det till nästa år innan jag far tillbaka dit. Haha, låter så dramatiskt och evigheter tills det.

Efter arbetet så kommer det att vara fast på mig. Jag ska dricka eftermiddagskaffe när jag kommer hem, sen tvätta upp mig ordentligt för att sedan hinna fixa mig inför kvällen. Jag kommer att ha mindre än tre timmar på mig, och jag får nog så lov att vara snabb, för det kan nog vara lite nippanappi med tiden. Specellt nu när håret har växt sig så långt så det tar länge att föna.

Men, när jag har tvättat upp mig för ett nytt år, lagt på mig min guldglittriga klänning och packat kameraväska och partyväskan så far jag och kärleken upp till ett par vänner och firar nyår. Äter gott, badar bastu och badtunna och till tolvslaget så kanske det blir att smälla nån raket. Jag har i alla fall köpt sprakastickor (tomtebloss) som passar mig finemang. :)

Nu ska jag förbereda något blogginlägg som publiceras under dagens lopp. JAG ÖNSKAR ER EN RIKTIGT FIN DAG GOTT FOLK. Kärlek!

Eftersom jag inte har haft tid att fotografera och har kamerans batteri på laddning nu inför ikväll får ni en några veckors gammal bild att se på. Katten Leila som klättrar på klätterträdet och Mohicana som inte är så glad över det. IMG_4516

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar