fredag 21 november 2014

YOLO

Jag hoppar inte och skuttar över min blogguppdatering för tillfället. Är väl medveten om att 1 inlägg om dagen är... just ett inlägg om dagen. Men hej, bättre än ingenting! Jag har ju så roligt på sidan om bloggen och det är ju huvudsaken. Inte att jag meddelar om allt.

Idag fortsätter jag i samma anda med tystnaden här. Igår så ringde Eleonor och erbjöd mig att komma med till Tammerfors och IKEA. Och även om det hade varit roligt och nödvändigt att sova ända tills mitt i dagen, så är det ännu roligare att shoppa. Och sova kan jag göra i bilen.
Så ja ba "YOLO", och  nu sitter jag här med kaffe och väntar på att vakna till och sedan åka iväg. DET SKA BLI SÅ KUL!
Ska handla julklappar och inredning till hemmet.

Det dyker nog upp något tidsinställt blogginlägg senare, och beroende på vilken tid jag är hemma ikväll så får jag väl ta och blogga lite om denna dag.

JAG ÖNSKAR ER EN RIKTIGT FIN DAG.
KÄRLEK.

Dagens shoppingsinspiration; BILLIGT, orientaliskt, jordnära, lugn, mys, värme....

Namnlöst-1

2 kommentarer :

  1. ÅÅH va kul att du ska till Ikea :) hoppas du hittar massor med fint. ha en bra dag <3

    SvaraRadera
  2. JAA TACK <3. :) He ska no bli så kul! Hoppas att du får en fin dag du å! :)

    SvaraRadera