tisdag 11 november 2014

X-Smoke elcigarett

Igår hade jag ett paket från x-smoke i vår brevlåda. Ett startpaket el-cigarett med nikotinpatroner (och godis). Eftersom jag själv redan har en el-cigarett och känner att jag nog skulle klara  mig utan den så fick kärleken denna. Det jag gillar med denna är att led-lampan i el-cigaretten lyser röd när man suger på den och nikotinmängden. El-cigaretten ser ut som en riktig, lätt och snygg.

Får se nu då om det mitt i allt blir ett helt rökfritt hem här i hushållet. :)

Det är ju väldigt delade åsikter om just hur man ska göra när man slutar röka. Vissa skippar allt och vägrar nikotin, medan andra börjar tugga tuggummi, köper plåster eller just el-cigarett (som funkade prima för mig). Det är FYRA VECKOR och TVÅ DAGAR sen jag sist rökte. På riktigt. Och jag är faktiskt lugn och harmonisk nu (tycker jag själv). Så allt går nog, bara man vill.

IMG_2639

1 kommentar :