fredag 14 november 2014

Vinterlandskap och fredagsfeelis

Vaknade upp denna morgon till ett vitt vinterlandskap. Det har tydligen börjat snöa under natten och det är så ljust och vackert nu utomhus, med naturen och sitt vita vintertäcke. Och jag har lite träningsvärk i mina vadben. Var så roligt att ha med gråhunden Saga på promenad igår så det blev lite längre än jag annars skulle ha haft ork med. Bra också med alla kisspauser och "bada i diket-pauser" så man bara fick stanna upp lite ibland också.



Så här fin var Saga igår kväll, med sin reflexväst. Bilden är tagen med min telefon.

Idag är det fredag och jag har fredagsfeelis! Ska bara fara i arbetet först och sprida med mig av lite fredagskänslan först. Sen är det en ledig helg halleluja som väntar framför mig. Ja, och så är det lönedag idag. Hur bra som helst! :)

Hoppas att ni får en riktigt fin dag, gott folk, så hörs vi lite mera senare.
Kärlek!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar