måndag 24 november 2014

Vad var det på himlen?

Igår kväll så fick jag se något märkligt på himlen. Trodde först att det var någon som smällde en raket, sedan trodde jag det var en nödraket eller bara ett himla stort stjärnfall. Som ett stort och ljudlöst klot som for över himlen och sedan bara försvann.
En annan av mina vänner hade också sett det. Vad kan det vara?

Som vanligt så hoppas jag ju på att det var ett UFO. Hellre det än en komet. Och vad det än var så önskade jag mig massor av saker på en och samma gång. Man måste ju passa på.

Annars då. Det blev en ny vecka med nya möjligheter. Den här veckan så ska jag se till att få in lite mera vila. Fotografera mera. Och inte stiga upp före väckarklockan börjar pipa, som jag gjorde i morse. Men jag fick en mysig start på dagen för det. Sitter med tända ljus, istället för starka lampor och lyssnar till musik i hörlurarna. Dricker goda måriskaffi och blir sakta men säkert redo för dagen.

Hoppas ni får en fin dag gott folk. Att ni får börja veckan med ett lugn och kärlek.
Må gott! Kärlek.

IMG_2864

1 kommentar :

  1. Ufo, ja kanske. Det mesta har sin förklaring i jordiga ting. Kan tänka mig det förekommer nattlig aktivitet av olika jetplan. Även om det är osannolikt så kan du sett något av den raket som sköts upp till ISS. Under förra veckan var det ett oförklarligt ljussken över södra Ryssland enligt expressen. Det är aldrig fel att önska sig något, nu som senare.

    SvaraRadera