onsdag 26 november 2014

Tillökning i objektivfamiljen

För några månader sen så fick jag se på internet ett nytt objektiv Canon skulle lansera. Blev intresserad med detsamma och började läsa mer. Vad kan man annat göra när objektivet inte ännu fanns ute på marknaden?

Igår fick jag objektivet hem.

Och jag är så nöjd. Det ser ganska roligt ut på kameran när objektivet är på, eftersom detta objektiv är litet. Men för att förklara objektivet kort och gott, har ju ändå betalat detta själv så en lång recension blir det inte, så är det som att fotografera som man ser världen.
Vi ser ju alla världen på olika sätt, men det här är så nära det mänskliga ögat man kan komma.

Jag har ju inte hunnit testa objektivet så mycket mer än att jag har filmat lite här hemma och fotograferat katten, och tycker att objektivet är tyst och ljusstarkt. Ser fram emot att få fotografera mycket med det här objektivet.

Och det var den sakliga förklaringen av objektivet. Så här känner jag: "IIIIIIIIH VA KUUUUL! I'M SO HAPPY, HAPPY, HAPPY YEEEAAAH"".

IMG_3024-2

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar