torsdag 27 november 2014

Svansång / Swan song

Jag var ju ner till mitt smultronställe idag igen. Allt var så stilla. Så vackert. Den magiska dimman var så tjock att man knappt såg ut över det spegelblanka havet. Det var massor av svanar ute och jag passade på att filma dem lite. Eller, svanarna såg man inte, men man hörde dem. Deras sång blev bara högre och fler stämde in i sången vartefter jag filmade. Ganska fint egentligen att stå där ensam. Vetskapen om att att inte så långt borta så finns det massor av svanar, men inte se dem. Och nej, hade inte mina glasögon på.

Resultatet blev en film och jag delar med mig av den. Ändra kvalitén till 1080HD om ni så önskar, men det är mest ljudet jag har filmat för.

Svanens betydelse: Tillåt dig vara speciell och utvald. Var just så unik du är. Sången och din röst är din gåva. Låt det du känner inom dig vara din grund. Inspiration och vidareutveckling.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar