fredag 7 november 2014

Se världen klarare

Hade i morse fått ett sms att mina glasögon var klara att hämtas, så efter att jag druckit måriskaffi och fixat mig i ordning så hoppade jag i bilen och körde in till stan. Det hade gått riktigt snabbt att från att har prövat ut och beställt bågarna till att de kom till butiken. Så det var riktigt positivt. Trippade lyckligt på isiga trottoarer ändå in till glasögonbutiken och till skillnad från förra gången, fick jag nu service med detsamma. Fick se och prova mina glasögon, och de var snyggare än jag mindes. Och världen blev plötsligt så skarp!

På vägen hem så mötte jag ett par vänner i mötande bil, OCH JAG HÄLSADE. FÖR JAG SÅG DEM. Haha. Såg också registernumror på lite närmre håll utan att vara farligt nära bilar framför mig.

Så härligt och kul att se världen lite klarare.

Så glad att jag bjuder på två selfies.. Så här ser jag ut i mina glasögon.

IMG_2513 IMG_2577-1

12 kommentarer :

  1. Supersnygga brillor. De passar dig perfekt! :D ♥

    SvaraRadera
  2. passar dig som hand i handske :)

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! :D

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket Ann-Sofie! :)

    SvaraRadera
  5. Tack SÅ mycket Victoria! :)

    SvaraRadera
  6. Du passar riktigt bra! Jättesnygga bågar. ;)

    SvaraRadera
  7. Tack så mycket! :)

    SvaraRadera
  8. Tack så mycket Christina! :)

    SvaraRadera
  9. Hm. Lika söt som vanligt :-) Köpte ett par solbrillor som går utanpå, ser ut som vanliga solglasögon. Perfekt dom man bilar!

    SvaraRadera
  10. Tack för kommentaren! :) Hade först tänkt tva "två brillor för priset av en", och slipa ena paret till solbrillor, men hittade inga snygga bågar för mig då (det var bara vissa bågar man fick två för priset av en).. :) Ha en fin dag!

    SvaraRadera