torsdag 27 november 2014

Magiskt vackert

Vaknade tidigt i morse av sirener som ylade i byn. Någon olycka hade hänt, men jag vet inte vad. Hoppades att vad som än hänt så skulle folk vara i livet och må nåt så när bra. Somnade om och vaknade tre timmar senare. Drack måriskaffi i lugn och ro tills kreativiteten tog över. Utomhus car det en otroligt magisk och vacker dimma. Ett av mina favoritväder. När dimman är så tjock så man skulle kunna skära i den. Klädde på mig varma kläder och åkte iväg till mitt smultronställe. Filmade en film som publiceras senare under dagen. Fotograferade. Och njöt.

Även om det var vackert igår på eftermiddagen vid hamnen, med en rosa solnedgång, så tyckte jag det var minst lika vackert nu. Med ett vindstilla hav, dimma och en himla massa svanar. Och så jag. Fint så.

Här är några bilder från idag. Börjar få ett riktigt fin lager nu av bilder att visa upp. Och håll utkik, för senare idag så visar jag filmen jag filmade idag. :) Ha en riktigt fin dag, gott folk.

Kärlek.

IMG_3111

Inne i dimman så finns svanar.

IMG_3113

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar