tisdag 4 november 2014

Jag vann en tävling!

Hejsan! Blev en liten mini-paus från bloggen igår! Hade inte måndagsfeelis, utan tvärtom. Jag hade en riktigt bra dag! Efter arbetet så fick jag ta "helg halleluja" igen. Firade med att ha hårinpackning, lackade naglarna, kramade om kärleken och drack kaffe. La på mig den finaste och mjukaste tröjan jag äger och har och sjöng "I feel pretty". På sant. Det borde alla göra lite oftare.
Sen såg jag en häftig och intressant tv-program som hette "Your inner fish". Där forskade och undersökte de fram varför vi människor är som vi är idag, och varifrån och vad/vem vi egentligen har utvecklats ifrån. Såna program är så mycket bättre än "reality-drama-ytliga"-serier.

Sen hände något som är ovanligt. JAG VANN EN TÄVLING. WIHOOO!!! En miljövänlig och snygg tandborste i bambu, från märket Humble Brush. Helt otroligt hur glad man kan bli. Över en tandborste. :D Är inte livet härligt? Ser fram emot att få tandborsten i postlådan och sen får borsta tänderna med min Aloe Vera tandkräm.

Resten av kvällen tog jag det bara lugnt. Som ni kanske har förstått så är jag inte riktigt den människan som behöver ha någonting på gång hela tiden, utan njuter av att bara vara. Att få kramas med kärleken, busa med katterna eller bara läsa en bra bok gör mycket för mig.

Hoppas ni får en riktigt fin dag idag, gott folk. Även om det (just nu, här vid underbara landet) regnar.

IMG_2111Tände ljus igår och hade det mysigt

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar