torsdag 6 november 2014

Jag vann en Humble Brush!

Vet ni, inte för att skryta (bara lite) men just nu så känns det som att jag har flow och allt är bra. Allt flyter ju på riktigt fint, jag har inget att klaga på och känner mig faktiskt riktigt lugn och harmonisk. Och som grädde på moset så fick jag hem ett vackert paket på posten idag.

Hade ju vunnit en tävling om en Humble Brush. Den är 100% återvinningsbar. Panda-vänlig moso bambu som är eko och miljövänlig. Och så otroligt snygg. Den jag fick hem var svart och det passar mig prima. Det är ju ändå den färg jag använder mest.

WIHOO. Och jepp. Jag är glad över en tandborste, because I'm worth it.

carloinehumblebrush1

Det vackra paketet. Har pixlat bort min adress, men känner du för att skicka mig presenter så är det bara att höra av dig så får du veta var min postlåda bor.

carloinehumblebrush2

Tandborsten är ett ergonomiskt och vackert konstverk av bambu.
Gissa om jag ser fram emot att borsta tänderna lite extra nu?

carloinehumblebrush3

5 kommentarer :

  1. Hej, jag har just slutat mitt jobb jag mådde inte alls bra där att jobba heltid. Hade ågest mm. Men har inget nytt jobb har nog två st förstås där jag är ibland men det är inget att leva på och jag har tänkt söka till olika ställen men jag är endå såå närvös att börja på nytt jobb och är närvös hur jag skall klara mig mm. Då jag vill tänka positivt att det går nog jag får hoppa in till olika ställen om jag får något men endå tänker jag så negativt. Och enligt vad jag har läst på bloggen så verkar du bra att se på saker och ting på positivt sätt :)

    SvaraRadera
  2. Hejsan Tina! Jag vet inte om det var någon fråga i din kommentar, men om det är OK så tar jag gärna och skriver ett inlägg om just detta? :) Sänder dig energi och framgång!

    SvaraRadera
  3. Haha ojdå jaa jag hade ju inte någon fråga nej tänkte bara att du skulle skriva det som du sade ;)

    SvaraRadera
  4. Jaa! Tack igen! :)

    SvaraRadera