tisdag 25 november 2014

Grattis till min examen!

Idag fick jag hem mitt examensbetyg på posten. Jag har ju vetat sen länge att jag skulle bli klar skolan tidigare än tänkt, och det var ju bara passligt eftersom jag fått min fasta anställning. Men även om det är länge sen "jag blev färdig" närvårdare så har det inte riktigt känts som det. Förrän nu, då jag har pappret framför mig. Svart på vitt. Jag är klar. Jag är närvårdare.

Och med ett riktigt fint betyg. Högsta betyg i alla ämnen. Tack vare min förra yrkesutbildning så fick jag den tillgodo, och på det viset blev färdig skolan snabbare. Den utbildningen fick bli en etta på betyget. Det stör mig inte alls.

Så, grattis till mig. :)

IMG_2954

5 kommentarer :

  1. Tack så mycket! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis! :D att jobba inom vården är SÅ roligt :D

    SvaraRadera
  3. Tack! Jo, har arbetat inom vården nu i över 1 år och tycker fortfarande det är lika roligt som när jag började :) Så valde nog rätt utbildning att få papper på..

    SvaraRadera
  4. Grattis till examen!

    från en närvårdarkollega :)

    SvaraRadera