lördag 15 november 2014

Fredagskväll

juhn                              56ytvo 6bewsss vvberdfkl,xck,m.,                       lö@€£
/ Med vänliga hälsningar Herr Fantomen

Och själv så säger jag GODMORGON. Så härligt att denna lördag få sova så länge man vill. Lyx att få ligga kvar efter att man vaknat för att sen när man blir kaffesugen stiga upp. trycka på den färdigt laddade kaffekokaren och sen bara sitta och njuta av ledigheten och lugnet.

Igår kväll så var jag för första gången på länge med till baren på fredagscider. Inte mycket hade ändrats sen sist, men är det inte lite skönt det också? Som om tiden stått still. Nästan. Samma inredning, samma dryck, och samma människor. Fick höra om hur det var att växa upp och hur det var i skolan "förr i tiden". Jag som alltid har varit i stora klasser, tycker det låter väldigt lite att det bara kan vara 3 tjejer i en årskurs. Mansdominerande här på landsbygden. Men samma lekar som jag lekte i Jakobstad (småstjärnorna) så lektes också här. Höhö.

Efter det så gick jag och kärleken hem, hade fredagsmys, tittade på 3D-film och som vanligt somnade jag till den. Förstår inte hur man nästan alltid lyckas somna till en 3D-film. Vaknade sen och var pigg på nytt.

Och nu har jag hela dagen framför mig. Har inga planer alls, men skulle vilja hitta på något extra roligt ikväll. Får väl ta dagen som den kommer och ta tacksamt emot allt roligt den för med sig. :)

HA EN TREVLIG LÖRDAG, GOTT FOLK!
KÄRLEK.

IMG_2634

1 kommentar :

  1. Låter otroligt skönt! Det är bra att ta och unna sig själv egen tid!

    SvaraRadera