lördag 1 november 2014

Första november

Godmorgon gott folk. Vaknade upp till första november, en ledig dag. Fick sovmorgon och låg länge kvar i sängen. Tills Mohicana började busa med mina tår och jag fick så lov att stiga upp. Andra brukar ju börja fundera om ens djur är sjuk om hen är trött mm.. men vi har börjat fundera vad som har tagit till sig åt Mohicana. Hon rör på sig mer, busar och är inte riktigt samma latkatt mera. Är det ens samma katt?

Kaffekokaren var färdigt laddad i morse och bredvid den var en kärlekslapp. Den bästa starten på dagen. Medan kaffe kokades så for jag ut i frostmorgonen och fotograferade. Det är så vackert med all frost som glittrar. Blir som en fågel som dras till allt som glittrar och glimmar.

Och nu har jag många bilder att gå igenom och visa upp. Så under dagen får ni förbereda er att se bilder från igår kväll då jag for fram och tillbaka till gravgården och fotograferade och bilder från denna vackra frostmorgon.

Så här ser det ut i vår trädgård just nu.

IMG_2025

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar