måndag 17 november 2014

Första gången sen 2012

Nåjaa, gott folk. Hej och godmorgon! Tänkte ta och uppdatera läget lite, eftersom det blev tyst efter lördagskvällen. Vi var ett litet och trevligt gäng som satt hemma hos oss på lördagskvällen. Bestämde oss lite impulsivt för att åka in till stan och fara på krog. Och det vore ju inte något extra med det, men det var det! För det var första gången sedan sommaren 2012 vi var ut på kroh. HE VA NA.
Där var det dock som att tiden stått stilla. Dansade hela natten och åt en vårrulle på väg hem.

Igår mådde jag som en pensionär. Tog det lugnt, tupplurade lite mellan varven och åt en massa god mat.
Och idag är jag mig själv på nytt. Ny vecka, med nya möjligheter. Är halvt färdig och redo att fara i jobbet, och ser riktigt fram emot det.

Här är två bilder som jag tog igår och som visar i stort sett hela min dag. Kort och gott.

IMG_2763

En god och nyttig bärsmoothie kompenserade bacon och chips.

IMG_2768

Herr Fantomen som intog soffläge också.

 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar