söndag 2 november 2014

En helg med lugn, ro och kärlek

Det har varit den lugnaste och skönaste helgerna på länge. Precis vad jag behövde. Det har firats halloween och allahelgona i helgen. Facebook har blivit fyllt av zombies, vampyrer och oidentifierade varelser som har firat livet. För det tycker jag man skall få göra fastän halloween infaller på allhelgonahelg. På fredagskvällen så åkte jag iväg en sväng till gravgården för att fotografera. Och det var så vackert med alla ljus i mörktret. ( Förstår nu i efterhand att jag kanske såg läskig ut för de lättskrämda i min oversize och långa svarta vinterjacka, med huvan på. )

Men jag fick ihop fina bilder och njöt av att se alla ljus och värme som människor sänt till sina kära på andra sidan.

Sen åkte jag hem och myste på soffan med kärleken.
Man ska ta vara på det man har. Just nu.
Kärlek.

Hoppas att ni har haft en riktigt fin helg, och att denna söndag blir riktigt bra för er. 

IMG_2007 IMG_2020 IMG_2023

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar