måndag 10 november 2014

Det här kallas flow!

AH MEN HERREGUD. Vilket flow jag har. Får jag inte fina paket i postlådan så är det lika fina erbjudande jag får. Härliga möten och idag hade jag en suverän arbetsdag. Satt och skrattade så tårarna sprutade tillsammans med en klient framför en solskenslampa (vet inga vad det var för lampa) medan det var grått och oväder utanför fönstret.
Efter att arbetet var slut så tog jag helg halleluja (jepp, man kan ta helg på en måndag), åkte hem och fick se ett paket i postlådan (vad som fanns i paketet publiceras på instagram senare), tvättade upp mig och åkte sen iväg till mitt smultronställe vid hamnen. Balanserade stenar bland måsar och svanar. Åkte hem nöjd igen.

Och nu fick jag ÄNNU ett trevligt mejl.
JAG HAR VUNNIT EN TÄVLING!!! IGEN.

Kanske dags för mig att börja spela på lotto?

Det var min härliga start på veckan. Vem vet vad allt roligt den för med sig? :)
HOPPAS att ni mår bra och också får en lika fin start på en ny vecka, med alla möjligheter i världen och universum. Kärlek!

IMG_1668

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar