tisdag 18 november 2014

A baby is born!

Det är ju helt knasigt om jag ska bli tvungen att stiga upp 6-tiden på ledig morgon, bara för att skriva ett blogginlägg. Vaknade den tiden i morse och hade ett superbra inlägg i huvudet. Visste exakt hur texten skulle börja och skulle sen bara orden flyta på. Men förståndet och min sovglädje tog över och jag somnade om nästan med detsamma. Men nu har jag högst tre ord kvar i minnet, och av det så får man inte ihop ett sånt himla smart blogginlägg. Får väl ta och ha ett häfte bredvid sängen så jag får skriva ner alla mina fina idéer.

Sov länge idag, halleluja. Bättre än att stiga upp sex på morgonen. För man ska väl nog ta vara på sina sovmorgnar? Tänker inte röra mig så mycket eller göra nåt speciellt innan det blir dags att åka i jobb.

I detta inlägg tänker jag visa ett filmklipp av Shaytards. När jag första gången såg ett av deras filmklipp hade de "bara" tre barn, och "babytard" var nyfödd. Nu har de fem barn och deras film från när "brotard" är underbar. Eftersom den är en längre vlog så såg jag filmen i etapper igår, och tårarna sprutade vid ungefär tiden 26:40 så lät jag så här: "IUUUHHH VA ÄCKLIGT! BUHUU VA SÖÖT!".

Så om någon undrar om det finns någon blogg jag verkligen följer så är det Shaytards. Fastän det är en VLOG (videoblogg).
Själv så tycker jag ju om att filma och redigera dem, men vet faktiskt inte hur mycket jag skulle orka höra på mig själv för att börja ha mer videor här i bloggen. Haha, skoja bara. Jag skulle nog orka höra på mig själv. Skulle ni? ;)

1 kommentar :

  1. Ett blogghäfte bredvid sängen skulle verkligen vara praktiskt! Jag får alltid mina bäst idéer när jag ska sova, och hinner glömma bort dem under natten.

    SvaraRadera