fredag 3 oktober 2014

Utvilad, tandläkare, Mia Törnblom och x3m.

Godmorgon. Är riktigt utvilad idag och redo för ledig helg halleluja, för jag har fått tillräckligt med sömn. Somnade först på soffan igår och vaknade av att kärleken kittlade mig på fötterna. Sov sen vidare i sängen, utan drömmar, och det gjorde att jag är som en ny människa idag. Ute är det ganska grått och dimmigt, och jag hoppas att det håller i sig tills jag är redo att röra på mig och gå ut. Perfekt väder att fotografera i, så länge regnet håller upp.

Chattade också med mamma igår och om inte tidigare, så är jag i Jakobstad om 21 dagar. Av alla ställen i landet, så hittar Mia Törnblom dit. Samma känsla som när Thomas Di Leva hittade dit 2011 och jag var superlycklig över att se honom. Mia, skall föreläsa, och jag och mamma kommer att sitta där och lyssna intensivt. Så kul!

Det här börjar väl bli en "gammal nyhet", men titta vem som är med på x3m's startsida med söndagsfrisyr. JAG! Så trevligt. En fredagseftermiddag efter arbetet så satt jag och svarade på frågor som vad som är den konstigaste kommentaren jag fått, vad som är min passion och vilka bloggar jag INTE skulle följa. Och resultatet blev det där.
http://svenska.yle.fi/artikel/2014/09/30/osterbotten-bloggregerar

Och nu har jag just ringt och bokat om en tid jag fått till tandläkaren. Blir att fara på en rutinkontroll och sånt I MORGON. PÅ FÖRMIDDAGEN. Får ta ett snack med tandläkaren varför han inte vill vara ledig om helgerna.. haha.
Så här såg det ut sist jag besökte honom.


Namnlöst-1

1 kommentar :