lördag 18 oktober 2014

Premiär för promenad

Igår kväll var det då premiär för mig att gå ut och gå, i mina nya skor. Det blev "rätt så sent", efter att jag arbetet klart för dagen, druckit kaffe och ätit något innan jag kom mig iväg. Och när jag var färdigt påklädd och redo, så stod jag och tog bild av mig själv framför spegeln (se instagram carloine) hahaaa. Men när jag väl kom mig ut så gick det undan. Hade lagt på musik i telefon, hörlurar i öronen och vädret var riktigt behagligt. Hade med mig kameran denna gång också, för jag ville fotografera.

Så det blev cirka en halvtimmes promenad, en "lång" omväg till butiken, där jag handlade mat och en reflexväst. Viktigt att ha på sig det, eftersom jag märker hur dåligt jag själv ser folk i mörkret som inte har det på sig. Och för att jag vill inte bli misstagen för en älg med rosa fötter.

Och vill ni höra en hemlighet? Det var ju roligt att vara ute och gå! Och mina skor är så sköna. Nästa gång skippar jag kameran så behöver jag inte vara rädd om den, även om jag nu fick påfylld mitt bildarkiv för en liten stund framöver.

Resten av gårkvällen spenderade jag på soffan, har sovit gott inatt och sitter nu med måriskaffi och börjar bli klar för en arbetsdag. Hoppas ni får en fin dag, gott folk!

IMG_1566 IMG_1598IMG_1584

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar