måndag 20 oktober 2014

Ny vecka med nya möjligheter

Godmorgon! Ledig dag och jag har fått sova länge. Precis vad jag behövde. Började känna mig riktigt förkyld och risig igår, så jag var lite nervös över hur dagen skulle bli. Men tydligen räckte det med vetskapen om att vara ledig och 9½ timmars sömn.

Det är en ny vecka med nya möjligheter, och sånt som händer denna vecka är; tandläkarbesök, fundera på och möjligtvis byta till vinterringar. Försöka ta vara på vädret och få frisk luft. Fotografera. Och på fredag så är jag riktigt glad, för då är det ingen vanlig dag. Då hoppar jag i röda faran och åker till Jakobstad. Umgås med mamma och syskonen, och på kvällen far jag och mamma på Mia Törnbloms föreläsning. Åh så roligt!

Men det är långt till dess ännu, och veckan börjar  jag med att fara till tandläkaren. Jag som aaaaldrig hade haft ett hål i tänderna, inte hade tänkt ha det heller, så hade ett litet som måste fixas. Blä. Eller vad man ska säga, för jag vet ju inte om det tar ont eller hur det går till. Kanske lika bra så.  Annat då? Har haft flow i Candy Crush på facebook och fotograferat vattendroppar denna morgon.

Hörs lite senare och hoppas ni får en riktigt fin dag, gott folk!

IMG_1668

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar