fredag 10 oktober 2014

Kära bloggläsare, nu behöver jag er hjälp

Nu, gott folk, så behöver jag er hjälp. Och eftersom jag varken kräver något godkännande av era kommentarer och rensar inte heller bland kommentarerna, så är ordet fritt för er. Behöver inspiration till nya blogginlägg att skriva. Kanske har ni några ämnen ni sitter och pantar på, eller funderingar och frågor till mig? Det kan vara allt från himmel och jord. Jag är varken blyg eller bits.

Som jag skrev i morse så är det ju farligt att fasta i rutiner, och det här blir ett roligt experiment också att se vad ni önskar att läsa om, och vad jag svarar. :)
(och tills ni har fyllt kommentarsfältet med frågor och ämnen så får ni en bild av herr Fantomen med kläder på. Han väntar också ivrigt)

IMG_1297

7 kommentarer :

  1. Jag har ju inte läst din blogg så länge så vet inte vad du förut har skrivit om men du har bra funderingar och bra att skriva om saker och ting så tex att få bättre självförtroende/självkänsla, om stress jag stressar hela tiden och funderar på massa saker så märker jag har svårt att koppla av. Jaa man har inte så bra ideer men om jag kommer på något mer kan jag skriva igen ;)

    SvaraRadera
  2. […] Skall under dagen skriva ett inlägg om hur man kopplar av. Och om stress. Fick en fråga till mitt ”kära bloggläsare, nu behöver jag er hjälp”-inlägg igår. Och ni får hjärtligt gärna fortsätta komma med frågor eller tips på inlägg. […]

    SvaraRadera
  3. Tack för kommentaren. Blogginlägg kommer i morgon! :)

    SvaraRadera
  4. Jadu Caroline, din blogg är rätt bra som den är. Fortsätt och skriv om det som ligger närmast dina intressen och fotografera det som du vill dela med dig av. Själv fastnade jag för du tog upp intressanta saker och har bra värderingar samt att du bjöd på många kloka ord. Även om det inte var dina så blev jag nyfiken och hittade de på nätet sen, jag läste de flesta då. Följ ditt hjärta så utvecklas bloggen. Det är ändå Caroline som är intressant. Sen om det saknas inspiration så är det ändå nåt som kommer och går. Ofta är vackra bilder nog så bra som ett långt inlägg. Men som sagt följ ditt hjärta <3

    SvaraRadera
  5. Ja inspirationen finns, vill väl bara ha lite utmaningar och nytt att skriva om också. Men tack för kommentaren, och fortsätt läsa ;)

    SvaraRadera
  6. Hej Carro! Följt din blogg flera år. Jag undrar hur det är med din SLE nuförtiden?

    SvaraRadera
  7. Hej och tack för kommentaren! Jag kan svara på denna fråga i ett eget blogginlägg. :)

    SvaraRadera