onsdag 22 oktober 2014

Ibland hjälper det att klaga

Tror nästan man ska klaga lite mer, för efter mitt klagoinlägg igår här på bloggen om min abstinens, så gick det om. Njää, kanske jag inte börjar klaga mer, men jag vet ju att när det känns som värst så går det ändå om. Klarade mig fint hela kvällen på arbetet utan att tänka något extra på tobak. Heja bara! Fick i alla fall också tips på lite mera blogginlägg att skriva så det är nog på kommande det också. Det är nog bara att slänga en kommentar om ni vill säga något, allt mellan himmel och jord! :)

Och nu är det en ny dag med nya möjligheter. Sitter här med mitt måriskaffi. Är på andra koppen nu. Börjar så småningom bli redo för att åka iväg och arbeta. När jag arbetat klart så får jag ledigt i två dagar (yey!) och tar då en sväng via butiken. Sen snabbt hem för att byta om till mina rosa löparskor och så tar jag en sväng i friska luften och fina naturen. Så länge vädret tillåter. Men har planerat att fara på skogsvägar nu och det blir ju lite spännande. Kanske blir fart på mig då.

Och sen ska jag bara slappa. Ligga raklång på soffan och göra absolut ingenting. Så min dag är nog ganska planerad. Nu ska jag se om det blir något tidsinställt blogginlägg idag, som publiceras någon gång mitt i dan. Hoppas ni får en fin dag, gott folk!

Mmmm... mitt måriskaffi!

 

 

IMG_1686

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar