lördag 4 oktober 2014

Fredagsmys och tidig lördagsmorgon

Det är lördagsmorgon, och jag hade ställt alarm att väcka mig. Vaknade ändå före alarmet, för jag var tydligen utvilad. Och varför ställer man alarm en ledig lördagsmorgon? Jo, för att tandläkaren från Sverige har inga lediga helger verkar det som. Och egentligen så har jag inte något bättre för mig heller en lördagsförmiddag så jag kan nog gott fara dit och visa upp mina tänder. Jag har ju aldrig haft ett hål i mina tänder, så hoppas det fortsätter. Har ju också borstat tänderna med aloe vera tandkräm nu också i snart 1 år flera gånger / dag, så det blir kul att se om tandläkaren påpekar nåt om det. Tandkrämen innehåller bara naturliga produkter, som ändå skall skydda tänderna och hålla dem friska. Vanliga tandkrämer med flour och kemikalier så jäklas bara med hormonerna, och sånt tycker jag inte om.

Igår kväll så hade jag och kärleken tacos och burritos till middag. Jag testade de där "taco tubs", och tyckte de var mycket behändigare att äta, istället för tacoskalen. Klottade mindre. Åkte sen till Eleonor och Robban och hälsade på. Fick se deras nyrenoverade vardagsrum som blev riktigt snyggt! Visade Eleonor lite på systemkameran jag sålde dem, hur den funkar, och så fick jag ge rottweilerna huvudmassage. Då njöt han!

Sen åkte vi hem igen, hade fredagsmys med ostbågar och film. Filmen hette "Sex tape" och låter värre än den var. Cameron Diaz och Jason Segel, och den var riktigt rolig. Somnade sen gott och nu är vi där blogginlägget började.

Efter tandläkarbesöket så har jag ju hela dagen framför mig, och tar tacksamt emot att roligt som universum har att erbjuda. +
Hörs lite senare, och må så gott!

Diesel igår kväll
IMG_0817-3

 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar