fredag 17 oktober 2014

Fredags-måriskaffi

Godmorgon, gott folk. Jag är vaken, utvilad, dricker måriskaffi och börjar bli redo för fredagen! Arbetar hela helgen, så riktig fredagsfeelis har jag inte, men tid för skoj kommer att finnas ändå.

Somnade lite tidigare än vanligt igår, och hade före på kvällen förberett mig med blogginlägg som dyker upp nu på förmiddagen. Just nu så känns det bra att jag tog vara på stunden då jag hade mycket att skriva om igår. För just nu så är jag bara nöjd att vara mitt i morgonrutinen. Sitta, dricka kaffe och bara surfa runt och glo.

Här är hur som haver dagens måriskaffi. Ska börja så småningom ställa mig i ordning för arbetet. Ett nytt inlägg publiceras om några timmar. Då får ni läsa om gårdagens synundersökning, och vad resultatet blev. Hoppas ni får en fin dag idag, gott folk.

IMG_1561

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar