torsdag 2 oktober 2014

carloine.com fick en youtube-kanal

Godmorgon, gott folk. Sitter och pysslar med samma saker jag gör andra morgnar innan arbetet. Dricker måriskaffi och bloggar. Fast idag har jag också gjort något annat. Fixat en youtube-kanal till bloggen. Jag tycker ju det är roligt att filma och har hittills använt mig av olika sidor dit man kan ladda upp en film. Vill nu ha alla mina filmer till bloggen samlade på en och samma plats, helst utan att sidans webbadress skall vara fastklistrad i högra hörnet, och då får youtube vara bra för mig.

Testade at filma våra tre hjärtegryn igår, och klippte sen ihop den till en kortfilm. Autofokus och zooming är ljudlös på kameran, så det blir ju så otroligt roligt att filma. Till den här filmen har jag dock bakgrundsmusik, för det enda som hörs annars i filmen är jag som andas, borrningsarbete från då de fixar bergvärme utomhus. Och katterna som skriker på grund av det ljudet. Förutom Leila, för hon sov som en stock hela gårdagen.

Här är länken till klippet (bäddar in filmen också i detta blogginlägg) och så länge jag inte tappar bort denna kanal så skall det vara här alla mina bloggfilmer samlas. Så nu bloggläsare skall ni passa på att skriva önskemål också om vad filmer ni önskar se. Kommer också att fortsätta göra mycket småfilmer  där jag filmar sånt jag tycker om och som är vackert.

Enjoy och ha en riktigt fin dag.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar