onsdag 29 oktober 2014

Bäst att vara extra jordnära idag

Oj vad tiden går undan idag ( i skrivande stund så är klockan 06:25)! Sov en halvtimme längre idag och känner jag inte hinner med. Eller. Jag har inte så bråttom tydligen, men klockan har. Själv sitter jag i godan ro och dricker mitt måriskaffi. Tar ingen stress, utan bara förbereder mig inför denna onsdag och arbetsdag.

Jestas vad det har stormat inatt. Till och med så mycket att väderlekssidan har gjort en "tuulivaroitus / varning för vind"- varning på deras sida. Får väl se till att vara extra jordnära idag och ha fötterna på jorden.

Annars då, detta var mest ett inlägg för att säga hej! Vi hörs lite senare! Påminner igen nu om carloine.com's facebooksida som blev skapad igår. Har redan fått många gillare, och ifall du vill hålla dig uppdaterad, inte missa ett blogginlägg eller höra lite andra funderingar jag har, se till att gilla sidan!

Ha en underbar dag, gott folk! Kärlek.

IMG_1404 IMG_1561

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar