onsdag 1 oktober 2014

Balansera stenar / Rock balancing

Idag har varit en riktigt fin dag. På arbetet så hade en kollega med sig banoffee pie till mötet, och jag fick en alldeles egen skål. Så ibland är det inte så illa att ha celiaki. Satt nöjd och njöt av min alldeles egna skål. Och det smakade himmelskt gott!
Efter arbetet så tog jag det lugnt, drack eftermiddagskaffe och packade sen ner den gamla kameran och åkte iväg för att överlämna den till sig nya ägare. Den for ju inte så långt bort när en vän köpte den, och jag hoppas hon får mycket nytta och nöje av den.

Själv åkte jag sen vidare med mina nya kamera. Hamnade till mitt smultronställe vid hamnen och balanserade stenar. Det var nästan vindstilla, solen lyste på mig och jag hade det riktigt bra. Lämnade efter mig ännu ett konstverk. Och välkomnade Oktober-månad. Med nya krafter.

Jag får snart ta och skaffa en egen kategori till alla mina stenar jag balanserar. Här är dagens konstverk.

IMG_0574

1 kommentar :

  1. Min morbror sportar också med det där, han brukar ladda upp sina konstverk på bloggen (villniles.com)

    SvaraRadera