onsdag 8 oktober 2014

An Offer You Can't Refuse

Det blev tyst igen efter tidsinställda blogginlägg igår och efter att jag fick ledigt. När jag kom hem igår så drack jag kaffe med kärleken, tvättade upp mig och sen var klockan så mycket att jag var hungrig. Igår var det jag som lagade maten och det blev broilerfilée med ris och currysås. Gott och mättande!
Sen började jag sticka på ett par nya stickade sockor och när jag kom så långt som till "den runda hälen" så pausade jag. Bäst att ha all koncentration idag, när jag fortsätter. Trodde aldrig att jag skulle börja, eller kunna, sticka. Men tydligen har man gömda talanger.

Fick också ett supererbjudande. Som bara blev bättre ju mer jag fick höra och tänka om det. Har nu också sovit på saken och har nu bestämt mig.
Jag är ju en sån som faktiskt tänker mycket. Och ibland är det bättre att inte tänka allt för mycket, utan bara göra. OBS! Så länge det känns rätt redan från första början. För det kan föra en vidare på fler roliga vägar. Att släppa allt som kallas oro för ens prestation, då man innerst inne vet att "jag kan, och jag är ju duktig dessutom".

Nu säger jag ju varken bu eller bä, men riktigt snart, bara jag får fixat det mest praktiska så skriver jag vad det roliga erbjudandet är om.  ÅH SÅ SPÄNNANDE. Och ÅH SÅ ROLIGT. ;)

Kossan på bilden har ingenting med blogginlägget att göra. Förutom att den gör mig glad (lika som erbjudandet). Och så är det en av de första bilderna jag tog med min nya kamera. Idag skall kameran användas som bara den. IMG_0079

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar