måndag 15 september 2014

Style by Stina

Idag är det inte vilken dag som helst, utan det är dagen då mamma öppnar sin alldeles egna salong. Sen dagen hon fick nycklarna i handen har hon fixat och planerat inför denna dag, och jag är så nyfiken på att se resultatet!

Så allt gott folk i Jakobstads-trakten! Välkommen på "inflyttningsfest" idag! Köpmansgatan 16 (2 vån ovanför fd. Första apoteket vid torget).
Vid öppningen bjuds det på dricka och ost. Och specialerbjudande på Davines-produkter! 98% ekologiska, och funkar bäst.
För mer info, kolla in Style by Stina (klick klick länk) på facebook. :)

Åh, jag är själv så pirrig att se hur mammas salong blev. Världens bästa och härligaste mamma och frisör.

Och för att jag ännu själv inte varit där, och kunnat fotografera, så har jag tagit mig friheten att nappa en "sneak peak" från då mamma lagt upp bild från då hon varit i full gång med att fixa i salongen.

2 kommentarer :

  1. Vad roligt för din mamma att få öppna eget. Hoppas det börjar gå bra för henne! :)

    SvaraRadera
  2. Jaa :) Hon har nog redan haft eget företag i många år, men nu en alldeles egen lokal. Och det förtjänar hon. :)

    SvaraRadera