fredag 12 september 2014

Sky full of stars

Det blev inget norrsken igår. Fotograferade istället stjärnhimlen och var nog nöjd ändå. Herr Fantomen stod ute med mig i mörkret och höll mig sällskap. Och mitt i natten hade min telefon ljudlöst noterat åt mig att det ändå vore en idé att kolla upp mot himlen, för då hade det varit 3.67 kp. Men jag sov gott då.

Och nu är jag mitt i min morgonrutin. Har druckit måriskaffi, surfat runt och vaknat till i lugn och ro. Skönt med sovmorgon. Tänker lägga i en växel med min plan till examenstillfället och skriva mycket nu när jag ändå har tid innan kvällsskift.

Här är några bilder från igår kväll. Underbara och vackra stjärnhimmel.

'Cause you're a sky, cause you're a sky full of stars
I'm gonna give you my heart
'Cause you're a sky, cause you're a sky full of stars
'Cause you light up the path
.....................
Because you're a sky, you're a sky full of stars
Such a heavenly view
You're such a heavenly view

IMG_1377 IMG_1398-1 IMG_1399

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar