måndag 22 september 2014

Ny vecka med nya möjligheter

Godmorgon. Så blev det en ny vecka med nya möjligheter. Jag är så rätt så utvilad och redo, efter lediga helgen. Denna vecka:
- Så skall telefonen in på service. Den startar om sig själv och är allmän spunk. Vilken tur att jag ändå har kvar min gamla smarta telefon så helt utan sociala medier på telefon blir jag inte.
- Jag väntar hem paket. Är som ett litet barn på julafton. HIHIHI!
- Och på onsdag så är det min dag hela dagen. Födelsedag!

Och annars så skall jag vara duktig på att ta hand om mig själv denna vecka. Slappna av på kvällarna. Sova länge (de morgnar jag kan) och mysa med tekopp och tända ljus under filt på kvällarna. Det har börjar bli så mörkt nu om morgnarna och kvällarna, och jag tycker det är mysigt. Av alla årstider så är hösten nog den bästa. En "nystart", och mörkret för med sig inspiration.

Det här ljuset har lyst upp i mörkret nu sen lördagskvällen. Hade tänkt ta bild av när alla tre katterna satt och väntade där i morse när jag skulle släppa in dem efter natten, men de var så snabba så endast lyktan kom med på bild.
Hoppas ni får en fin dag och start på veckan, gott folk!

IMG_1853

 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar