lördag 6 september 2014

Nu är jag på riktigt utvilad

Skrev ju igår att jag skulle fira att jag fått fast anställning, med all sin rätt. Så här firade jag igår. Efter en god middag och fredagsmys så somnade jag som en stock på soffan igår. Förvarnade kärleken att "Nu svänger jag mig på sovsidan". Säger att jag somnade av lycka, även om det kanske också var lite trötthet och avkoppling inblandat. Ni vet, när man blir så avslappnad så man bara är så trött. Har ju fått sova mycket nu i alla fall. Kärleken väckte mig när det var dags att byta soffan till sängen och somnade med detsamma där också. NU är jag utvilad. Och redo för en rolig lördag.

Medan jag sov gott igår så hade kärleken laddat kaffekokaren åt mig. Så idag behövde jag bara gå raka vägen och trycka på knappen. Lyx! Och här tänker jag sitta nu och må bra. Spela lite Candy Crush (har fastnat på en bana nu igen), surfa runt och lite senare plantera om min orkidé som håller på att rymma. Annars tar jag bara dagen som den kommer, men väderlekssidan lovar sol och varma grader. Månne inte det tar fram party-Carro?

IMG_0936

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar