måndag 22 september 2014

Mitt efterlängtade paket är äntligen hemma!

Jag har ju bloggat om att jag beställt efter något. Och väntar på paket.
Behövde inte vänta så länge för idag på förmiddagen så fick jag ett sms om att jag hade ett efterlängtat paket att hämta ut vid posten. Dansade bokstavligen in dit, superlycklig, och trippade vidare hem.

Det som jag har köpt är en ny kamera. Hi-Tech med wifi, gps och touch screen som jag kan svänga lite hur som helst. Fick också med ett EF-S objektiv. Är ju bara van med EF-objektiv från förr så det blir kul att använda mig av detta nu. Har redan hunnit fotografera idag. Sprungit i hagen med kossor och lekt med kameran. Mycket nytt att lära sig och min inspiration är som på nyfödd. Härligt.

Och här är självaste skönheten. Jag är så glad.
(bilden tagen med samsung s2 kameran.. har också hunnit lägga in min telefon på service idag)


10659185_10152575984938880_1150313799743856377_n

 

6 kommentarer :

  1. Woooow. Grattis till din nya bebis! :D

    SvaraRadera
  2. Vad kul med ny kamera! :) Jag köpte en canon eos 100d för ca. 1 månad sen. Det är lika roligt varje gång att plocka upp den och fotografera.

    SvaraRadera
  3. Grattis till din nya kamera! Själv har jag haft en 650D i snart 2 år och är mycket nöjd med den. Båda modellerna är ganska lika men 700D har naturligtvis vissa nya finesser.

    SvaraRadera
  4. Tack! :) Och kul för dig också med ny kamera.

    SvaraRadera
  5. Tack! Jo, 650D är väl en föregångare till 700D. Jämförde dem lite innan jag bestämde mig för 700D :)

    SvaraRadera