tisdag 23 september 2014

Min sista dag som 23-åring

Godmorgon. I morse var det spännande att vakna upp. Så är det när man har "ny" telefon att väcka en om morgonen. Och speciellt när jag hade aktiverat att den skulle pipa mycket tyst innan den fick upp volymen. Någon slags "smart väckning". Annars brukar nog min sambo vara duktig att väcka mig när jag inte hör alarmet, men idag vaknade jag på första pipet.

Sitter och dricker måriskaffi som bäst, sträcker på mig och har en lugn stund innan det blir dags för morgonskift hela dagen. När jag kommer hem ikväll så ska jag tvätta upp mig och sen fortsätta bekanta mig med nya kameran. Har en känsla av att det kommer att bli mycket selfies när jag nu kan svänga pekskärmen mot mig. Höhö.

Och det här är min sista dag som 23-åring. Jag är nog redo för 24. Det här med ålderskris är inte riktigt min grej, förutom att jag redan har börjat på med anti-rynk kräm. Man ska väl börja i tid. Är i frid med mig själv. Och det är ju himla skönt. Det finns för mycket elände i världen för att man själv ska gå runt och vara sitt eget elände. Har också en känsla av att mitt år som 24-åring kommer att föra mycket häftigt och roligt med sig. Så he no ba ti leta e koma! :)

Så här såg jag ut igår. Brydde mig noll om halva byn skulle ha sett mig när jag snurrande runt på gräsmattan och tog bild av mig själv.

IMG_0034

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar