torsdag 25 september 2014

Min födelsedag

Min födelsedag igår blev riktigt fin. Och precis som jag velat ha av den. Efter jobbet så for jag hem, tog en lång och varm dusch och vilade sen en stund på soffan. När kärleken kom hem från jobbet så fick jag present och puss. Presentkort till att köpa något mer till min nya kamera, och en dejt. Precis vad jag behöver och vill ha. Ser fram emot att fara på dejt med kärleken. :)

Han lagade också god mat till mig igår. Gris innerfilé med champinjonsås, kryddsmör och klyftpotatis. Och så drack vi ur vinglas som vi brukar göra när det är något speciellt på gång.

På kvällen fick vi svärföräldrarna på besök. Fick höra sång, fick en stor kram och vackra blommor. Och ett kuvert med pengar. Vi åt tårta och hade en trevlig kväll. Herr Fantomen visade upp sig och myste i svärfars famn.

När svärföräldrarna åkt hem igen så hade jag och kärleken myskväll. Jag fick massage (kanske man borde fylla år oftare?) och myste tills det blev dags för natten.

Och nu är jag ett år äldre, klokare och snyggare. Fick 10 timmars sömn inatt, och är nu redo för ett nytt och häftigt år. Kärlek.

IMG_0204

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar