måndag 15 september 2014

Meditera, affirmera, vara positiv och se en enda utväg

Idag snoozade jag två väckaralarm tills sambon knuffade lätt till mig och jag steg upp. Var halvt som en zombie tills jag fått första klunken måriskaffi och började surfa runt. Tills jag kom på det. IDAG SKALL JAG JU MEDITERA. Och affirmera. Vara positiv och bara se en enda utväg. Kanske lära mig lite telepati också så att de människor som har makten att bestämma idag också ser samma väg som mig. Att jag skall få examen i Oktober.

På grund av att jag har en flerårig yrkesutbildning, audiovisuell kommunikation, och fick examen 2009. Har de kunnat godkänna andra yrkesutbildningar så tycker jag att jag också borde bli det.

Ni får gärna meditera med mig också.

Här är två bilder från natten till fredag.
Bild 1: Jag och Fantomen.
Bild 2. Underbara och vackra stjärnhimmel.
IMG_1394 IMG_1403

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar