tisdag 23 september 2014

Höstdagjämning

Idag var det ju höstdagjämning, och det med besked. Första snön föll mitt i dagen, och jag som för tillfället stod ute då fick stora ögon. Oh my. Snö redan i September? Sicken tur att den hann smälta innan den föll ner till marken. Alldeles för tidigt för vinter. Fick också ett sms på kvällen att hela havet mitt stormade. Härliga kollegor jag har som tipsar mig om var ovädret är. Så jag åkte iväg med detsamma, fick se hela havet storma men vågade inte ta bild. När jag öppnade fönstret lite så regnade det in i bilen, och jag är så rädd om min kamera. Hehe.

Annars har det varit en riktigt fin dag idag. Har fixat ihop god mat som jag och kärleken skall äta när han kommer hem från jobbet.

Och det var min sista dag som 23-åring. I morgon är det nya tag, med födelsedag och ett roligt år framför mig!

Istället för bild av dagens storm vid havet, så bjuder jag på en bild av vår chiliplanta som blommar för fullt.

IMG_0148

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar